מה זה עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי?

שוקלים לרכוש רכב חשמלי או כבר מחזיקים ברכב? אם כן, אז אולי תתעניינו בתחנת טעינה ביתית. עמדת טעינה ביתית היא מכשיר המאפשר לך להטעין את הרכב החשמלי שלך מהנוחות של הבית שלך.

אחד היתרונות העיקריים של עמדת טעינה ביתית הוא הנוחות. במקום למצוא עמדת טעינה ציבורית ולחכות שהרכב שלך ייטען, אתה יכול פשוט לחבר את המכונית שלך בבית ולתת לה להיטען תוך כדי היום שלך. זה שימושי במיוחד למי שיש לו לוח זמנים עמוס ולא רוצה לבזבז זמן בהמתנה לטעינת הרכב.

יתרון נוסף של עמדת טעינה ביתית הוא חיסכון בעלויות. עמדות טעינה ציבוריות יכולות להיות יקרות, והעלות יכולה להצטבר עם הזמן. עם עמדת טעינה ביתית, תוכלו לנצל את תעריפי החשמל הנמוכים בשעות השיא ולחסוך כסף בעלויות הטעינה שלכם.

בנוסף לנוחות וחיסכון בעלויות, עמדת טעינה ביתית יכולה גם להעלות את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך. ככל שיותר ויותר אנשים עוברים לרכב חשמלי, ת חנת טעינה ביתית יכולה להיות נקודת מכירה מרכזית עבור קונים פוטנציאליים.

בסך הכל, עמדת טעינה ביתית היא השקעה חכמה לכל מי שבבעלותו רכב חשמלי. זה מציע נוחות, חיסכון בעלויות, ואפילו יכול להגדיל את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך. אז למה לא לעבור לתחנת טעינה ביתית עוד היום?

עגלת קניות

תפריט נגישות

לשירות ותמיכה
1
שירות לקוחות
ברוכים הבאים ל אי.וי.סמארטק פתרונות טעינה לרכבים חשמליים | מכירת עמדות טעינה | התקנת עמדות טעינה | שירות - 055-5074304.

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 8:30-22:00.
אתר האינטרנט זמין לרשותכם כל הזמן.

כל העמדות קיימות במלאי מיידי, ניתן לעשות הזמנה דרך האתר אונליין, יש אפשרות לאסוף את העמדה ממחסן החלוקה ברחובות: עמ״י 7 רחובות, בתאום מראש כחצי שעה מראש.
(זה רק מחסן חלוקה שעובד עד 22:00 כל יום).

058-7115141
evsmartech.co.il
פתרונות טעינה לרכבים חשמליים