היתרונות עמדת טעינה ביתית

נמאס לכם לחפש כל הזמן עמדות טעינה לרכב החשמלי שלכם? האם אתה רוצה לחסוך זמן וכסף בטעינת הרכב שלך? אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות הללו, אז הגיע הזמן לשקול התקנת עמדת טעינה ביתית.

הנה כמה מהיתרונות העיקריים של התקנת עמדת טעינה ביתית:

1. נוחות: עם עמדת טעינה ביתית, אתה יכול להטעין את הרכב החשמלי שלך מהנוחות של הבית שלך. אל תסתובבו עוד בחיפוש אחר עמדת טעינה או המתנה בתור לשימוש באחת. כל שעליך לעשות הוא לחבר את המכונית שלך ולתת לה להיטען בזמן שאתה נרגע בבית.

2. חיסכון בעלויות: עמדות טעינה ביתיות יכולות לחסוך לך כסף בטווח הארוך. עמדות טעינה ציבוריות יכולות להיות יקרות, והעלות יכולה להצטבר עם הזמן. עם עמדת טעינה ביתית, תוכלו לנצל את תעריפי החשמל מחוץ לשיא ולחסוך כסף בחשבון החשמל שלכם.

3. טעינה מהירה יותר: עמדות טעינה ביתיות נועדו להטעין את הרכב החשמלי שלך מהר יותר משקע רגיל. זה אומר שאתה יכול לחזור לכביש מהר יותר ולבלות פחות זמן בהמתנה לטעינת המכונית שלך.

4. ערך ביתי מוגדל: התקנת עמדת טעינה ביתית יכולה להעלות את ערך הבית שלך. ככל שיותר אנשים יעברו לרכב חשמלי, תחנת טעינה בבית תהפוך לתכונה רצויה עבור קונים פוטנציאליים.

5. יתרונות סביבתיים: על ידי טעינת הרכב החשמלי שלך בבית, אתה מפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ועוזר להגן על הסביבה. זוהי דרך מצוינת לתרום את חלקך במאבק בשינויי האקלים.

בסך הכל, התקנת עמדת טעינה ביתית היא השקעה חכמה לכל בעל רכב חשמלי. הוא מציע נוחות, חיסכון בעלויות, טעינה מהירה יותר, ערך ביתי מוגדל ויתרונות סביבתיים. אז למה לא לעשות את הסוויץ' עוד היום ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות של עמדת טעינה ביתית?

תפנו אלינו לקבלת יעוץ בחינם ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבורכם.

עגלת קניות

תפריט נגישות

לשירות ותמיכה
1
שירות לקוחות
ברוכים הבאים ל אי.וי.סמארטק פתרונות טעינה לרכבים חשמליים | מכירת עמדות טעינה | התקנת עמדות טעינה | שירות - 055-5074304.

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 8:30-22:00.
אתר האינטרנט זמין לרשותכם כל הזמן.

כל העמדות קיימות במלאי מיידי, ניתן לעשות הזמנה דרך האתר אונליין, יש אפשרות לאסוף את העמדה ממחסן החלוקה ברחובות: עמ״י 7 רחובות, בתאום מראש כחצי שעה מראש.
(זה רק מחסן חלוקה שעובד עד 22:00 כל יום).

058-7115141
evsmartech.co.il
פתרונות טעינה לרכבים חשמליים