מה הבדל בין עמדת טעינה ביתית לבין עמדת טעינה מהירה DC

בכל הנוגע לטעינת הרכב החשמלי שלך, ישנן שתי אפשרויות עיקריות: עמדת טעינה ביתית מול עמדות טעינה מהירה DC.
בעוד ששתי האפשרויות מציעות את הנוחות של טעינת המכונית שלך, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין השתיים.

עמדות טעינה ביתיות:

עמדת טעינה ביתית, המכונה גם עמדת טעינה ברמה 2, מיועדת להתקנה בביתכם. זה מאפשר לכם להטעין את הרכב החשמלי שלך באמצעות שקע 240 וולט או 380 וולט. לעמדת הטעינה ביתית לוקח בדרך כלל כמה שעות לטעון את הרכב במלואה, תלוי בגודל הסוללה.

היתרונות של עמדת טעינה ביתית כוללים נוחות, חיסכון בעלויות וזמני טעינה מהירים יותר. אתה יכול להטעין את המכונית שלך מהנוחות של הבית שלך, לנצל את תעריפי החשמל מחוץ לשיא כדי לחסוך כסף, ולחזור לכביש מהר יותר עם זמני טעינה מהירים יותר.

עמדת טעינה מהירה DC

עמדת טעינה מהירה DC, המוכרות גם כעמדות טעינה ברמה 3, מיועדות לשימוש ציבורי ויכולות להטעין את הרכב החשמלי הרבה יותר מהר מאשר עמדת טעינה ביתית. עמדות אלה משתמשות בזרם ישר (DC) כדי לטעון את הרכב שלכם, היא יכולה להטעין את הסוללה במלואה תוך 30 דקות בלבד.

היתרונות של עמדת טעינה מהירה DC כוללים יכולת לטעין את הרכב שלכם במהירות תוך כדי תנועה, מה שהופך את הנסיעה למרחקים ארוכים ברכב חשמלי למעשית יותר. עם זאת, עמדת טעינה מהירה DC הן בדרך כלל יקרות יותר לשימוש מאשר עמדות טעינה ביתיות וייתכן שאינן זמינות באזורים מסוימים.

איזו אפשרות מתאימה לך?

בחירה של עמדת טעינה ביתית מול עמדת טעינה מהירה DC ​​תלויה בסופו של דבר בצרכים האישיים ובאורח החיים שלך. אם אתה משתמש בעיקר ברכב החשמלי שלך לנסיעות יומיומיות ויש לך גישה לתחנת טעינה ביתית, זו עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. עם זאת, אם אתה נוסע לעתים קרובות למרחקים ארוכים ברכב החשמלי שלך, עמדת טעינה מהירה DC ​​עשויה להתאים יותר.

בסך הכל, גם עמדות הטעינה ביתיות וגם עמדות טעינה המהירה של DC מציעות יתרונות ייחודיים משלהן ויכולות לעזור להפוך את בעלות על רכב חשמלי לנוחה ונגישה יותר. שקול את הצרכים וההעדפות שלך כדי לקבוע איזו אפשרות מתאימה לך?

פנו אלינו, אנו נשמח לתת יעוץ חינם ולהתאים את הפתרון המושלם עבורכם.
EVSMATERCH מומחים בפתרונות טעינה לרכבים חשמליים בישראל.
לפרטים נוספים: 058-7115141
מייל: evsmartech@gmail.com

עגלת קניות

תפריט נגישות

לשירות ותמיכה
1
שירות לקוחות
ברוכים הבאים ל אי.וי.סמארטק פתרונות טעינה לרכבים חשמליים | מכירת עמדות טעינה | התקנת עמדות טעינה | שירות - 055-5074304.

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 8:30-22:00.
אתר האינטרנט זמין לרשותכם כל הזמן.

כל העמדות קיימות במלאי מיידי, ניתן לעשות הזמנה דרך האתר אונליין, יש אפשרות לאסוף את העמדה ממחסן החלוקה ברחובות: עמ״י 7 רחובות, בתאום מראש כחצי שעה מראש.
(זה רק מחסן חלוקה שעובד עד 22:00 כל יום).

058-7115141
evsmartech.co.il
פתרונות טעינה לרכבים חשמליים